Možnosti uvedbe Office 365 za izobraževanje

Če berete to, ste najbrž postavljeni pred izziv vzpostavitve Office 365 na vaši organizaciji. Office 365 ponuja številne priložnosti uporabe najrazličnejših storitev in omogoča precej svobode pri izbiri načina vključitve v vaše obstoječe informacijsko okolje.

Namen tega prispevka je predstaviti najpomembnejše vidike vzpostavitve Office 365 za različne organizacije in pregledati najpogostejše možnosti tehnične vzpostavitve vključno s tisto, ki je posebej namenjena slovenskih izobraževalnim organizacijam.

Uvedba Office 365 v šestih korakih

Office 365 se uvaja podobno, kot druge informacijske storitve. Celoten postopek sestavlja 6 korakov.

Načrtovanje

Kvalitetno načrtovanje je pomembno, da se izognemo nepredvidenim zapletom kasneje v procesu.

R

Pridobitev

Office 365 je upravičenim organizacijam na voljo za samostojno pridobitev, lahko pa se vključi tudi preko različnih licenčnih pogodb.

Vzpostavitev

Pri sami vzpostavitvi ustvarimo Office 365 naročnino in jo pripravimo za uporabo v organizaciji.

Integracija

Povezovanje Office 365 in vaših uporabnikov je jedro integracije. Načinov je več, treba je izbrati najbolj primernega.iji.

Z

Prevzem

Pri prevzemu se vzpostavi ustrezne postopke podpore končnih uporabnikov, dodeli se tudi testne dostope uporabnikom.

Uvajanje

Zadnja točka procesa je uvajanje storitev pri uporabnikih.

Načini tehnične integracije

Predstavljamo 4 najpogostejše načine integracije Office 365 v organizacijah.

Enostavna vzpostavitev ali uvoz uporabnikov

Uvoz uporabnikov ali njih ročno dodajanje v Office 365 je primerno predvsem za manjše organizacije. Uporabnik za dostop do storitev uporablja ločeno uporabniško ime in geslo, ki si ga lahko spremeni neposredno v Office 365. Na voljo je tudi možnost samostojne ponastavitve gesel.

Prednosti za šolo

  • Hitra in enostavna izvedba
  • Ni zahtev po dodatni strojni opremi
  • Ni vzdrževanja

Prednosti za uporabnike

  • Uporabniki si lahko geslo sami spremenijo v Office 365

Slabosti za šolo

  • Ročno dodajanje, urejanje in odstranjevanje uporabnikov
  • Dodatno upravljanje z licencami za uporabnike

Slabosti za uporabnike

  • Dodatno geslo za storitve Office 365 ob vseh drugih storitvah

Sinhronizacija uporabnikov

Sinhronizacija uporabnikov je primerna za organizacije, ki imajo v svojem informacijskem okolju vzpostavljen Aktivni imenik in v njem uporabnike, ki bodo dostopali do Office 365. Zgoščena vrednost gesla se sinhronizira iz Aktivnega imenika v Office 365, v nekaterih primerih lahko tudi v obratni smeri.

Prednosti za šolo

  • Enotna digitalna identiteta in enotna prijava na računalnikih v domeni
  • Možnost avtomatizacije dodeljevanja licenc
  • Vse spremembe uporabnikov se urejajo na enem mestu v Aktivnem imeniku

Prednosti za uporabnike

  • Enak dostop, kot na drugih storitvah, povezanih z Aktivnim imenikom

Slabosti za šolo

  • Nekaj vzdrževanja sicer precej robustne storitve
  • Zahteva se vzpostavljen Aktivni imenik

Slabosti za uporabnike

  • Prijava v Office 365 ni vezana na domensko prijavo

Enotna prijava

Kadar ima organizacija vzpostavljen Aktivni imenik in uporablja domensko prijavo na računalnike, je smiselna uvedba enotne prijave. Prijavljeni uporabniki na računalnikih, vključenih v domeno, so samodejno prijavljeni tudi v Office 365.

Prednosti za šolo

  • Enotna digitalna identiteta
  • Možnost avtomatizacije dodeljevanja licenc
  • Vse spremembe uporabnikov se urejajo na enem mestu v Aktivnem imeniku

Prednosti za uporabnike

  • Na računalnikih v domeni samodejna prijava v storitve Office 365
  • Enak dostop, kot na drugih storitvah, povezanih z Aktivnim imenikom

Slabosti za šolo

  • Nekoliko bolj kompleksna arhitektura celotne rešitve
  • Zahteva se vzpostavljen Aktivni imenik in dodatni strežniki
  • Potrebno je vzdrževanje prijavne storitve

Slabosti za uporabnike

  • Ni slabosti.

Oblak 365

Oblak 365 je rešitev, ki smo jo razvili za Arnes in povezuje Office 365 z ArnesAAI. Rešitev je namenjena organizacijam, ki so pridružene v ArnesAAI in želijo avtomatizirano licenciranje uporabnikov in prijavo v Office 365 preko ArnesAAI prijavnega okna.

Prednosti za šolo

  • Enotna digitalna identiteta in enotna prijava
  • Samodejno dodajanje in odstranjevanje licenc

Prednosti za uporabnike

  • Samopostrežen dostop do Office 365
  • Enak dostop, kot na drugih storitvah, povezanih z ArnesAAI

Slabosti za šolo

  • Dodatno delo z uporabniki
  • Ni povezave z domensko prijavo

Slabosti za uporabnike

  • Nekoliko drugačna uporaba programskih odjemalcev (npr. programa Outlook), kot so je vajeni.

Potrebujete več informacij in pomoč pri izbiri?

Z veseljem vam lahko svetujemo in pomagamo.