Naj sodobne tehnologije
uresničujejo vaše sanje.

S pomočjo sodobnih informacijskih tehnologij od
leta 2009 ustvarjamo celovite rešitve.

Kako vam lahko pomagamo?

S pomočjo preverjenih najnovejših tehnologij nudimo različne storitve za izobraževalne organizacije, nevladne organizacije in podjetja različnih velikosti.

Upravljanje identitet

S pomočjo različnih tehnologij zagotavljamo enotno digitalno identiteto za vse uporabnike, predvsem v okoljih z veliko uporabnikov.

Office 365

Dostopna, zmogljiva in varna rešitev za komunikacijo, sodelovanje in varno mobilno delo kjerkoli.

Svetovanje

Uvajanje informacijskih tehnologij je lahko polno izzivov. Dovolite, da vam svetujemo in se skupaj izognemo glavobolom pri uvedbi.

Raziskujemo izzive in ustvarjamo rešitve

Iščemo izzive, s katerimi se spopadate v vaši organizaciji in s pomočjo preverjenih najnovejših tehnologij ustvarjamo celovite rešitve zanje.

Office 365

Microsoft Office 365 združuje orodja za podporo sodobnega načina dela v celovito rešitev za komunikacijo in sodelovanje.

Oblak 365

Rešitev na osnovi Office 365, narejena posebej za učitelje in učence, ki je v Sloveniji poznana pod imenom Oblak 365.

moja.ORG

Moja.Org je vstopna točka za študente in izobraževalno osebje ter omogoča dostop do ŠIS in drugih storitev, ki jih šola zagotavlja.

Novice, triki in nasveti

Spremljajte nasvete, ideje in druge splošne novice, povezane s področji našega ustvarjanja.

Nekaj napornih tednov kasneje

Živimo v obdobju neverjetnih izzivov. Sredi marca se je naše prepričanje o vsakdanjem obrnilo povsem na glavo. Praktično v nekaj dneh smo ustavili javno življenje. Na ulicah bežimo drug mimo drugega in skušamo nekako preživeti z novo sedanjostjo. Nekatere izjemno pomembne družbene skupine so v trenutku prevzele ogromno breme spopada z virusom, drugi pa skušamo v tem zahtevnem obdobju zagotoviti kar najbolj učinkovite pogoje za delo, da bomo lahko po koncu krize kar najhitreje spet uspešni.

Že nekaj let vzdržujemo in podpiramo uporabo storitve Oblak 365 v Sloveniji. Vsak mesec se je v sistem priključilo nekaj novih šol, vendar pa takšnega navala v drugi polovici marca res nismo pričakovali. V obdobju od konca februarja do danes beležimo kar 513 % rast števila zahtevkov v podpornem središču. Po začetnem šoku smo pripravili interna orodja za hitrejšo pomoč, s čimer smo lahko večini zagotovili odzivni čas v nekaj urah po oddaji zahtevka. read more…

Tehnološke rešitve, ideje in druge zamisli
Dobri občutki po zaključku 23. NT konference

Dobri občutki po zaključku 23. NT konference

Od 22. do 24. maja je v Portorožu potekala že 23. NT konferenca. Združila je preko 2.200 udeležencev, čez 130 domačih in tujih predavateljev ter več kot 60 partnerjev in sponzorjev. Z veseljem podpiramo takšne dogodke, saj nam omogočijo iskanje novih priložnosti,...

beri naprej