Naj sodobne tehnologije
uresničujejo vaše sanje.
S pomočjo sodobnih informacijskih tehnologij od
leta 2009 ustvarjamo celovite rešitve.
Kako vam lahko pomagamo?
S pomočjo preverjenih najnovejših tehnologij nudimo različne storitve za izobraževalne organizacije, nevladne organizacije in podjetja različnih velikosti.
Upravljanje identitet
Office 365
Svetovanje
Raziskujemo izzive in ustvarjamo rešitve
Iščemo izzive, s katerimi se spopadate v vaši organizaciji in s pomočjo preverjenih najnovejših tehnologij ustvarjamo celovite rešitve zanje.
Office 365
Microsoft Office 365 združuje orodja za podporo sodobnega načina dela v celovito rešitev za komunikacijo in sodelovanje.
Oblak 365
Rešitev na osnovi Office 365, narejena posebej za učitelje in učence, ki je v Sloveniji poznana pod imenom Oblak 365.
moja.ORG
Moja.Org je vstopna točka za študente in izobraževalno osebje ter omogoča dostop do ŠIS in drugih storitev, ki jih šola zagotavlja.
Novice, triki in nasveti
Spremljajte nasvete, ideje in druge splošne novice, povezane s področji našega ustvarjanja.
Potrebno je ukrepanje – preveč dodeljenih licenc
Zadnji dan prejšnjega leta smo kot skrbniki nekaterih organizacij, ki so dostop do Office 365 pridobile preko krovne EES pogodbe s podjetjem Microsoft, prejeli kopico elektronskih sporočil z zadevo “Potrebno je ukrepanje – preveč dodeljenih licenc” ali “Action Required – over-assigned licenses”.
Glede na način vzpostavitve je precej verjetno, da ste podobna sporočila prejeli vsi skrbniki v slovenskih VIZ. Potek licenc je pričakovan in nastane zato, ker je treba licence v času trajanja pogodbe enkrat letno podaljšati, na žalost pa pred 1. januarjem 2019 tega postopka ni mogoče sprožiti. Postopek bo za vse VIZ v teh dneh sprožil distributer, v nekaj dneh pa se bodo licence ponovno pravilno vzpostavile.
Svetujemo vam, da v teh dneh nekoliko bolj spremljate stanje na spletni strani https://admin.microsoft.com/AdminPortal/Home#/subscriptions (prijavite se s skrbniškim računom), kjer boste najverjetneje opazili, da so vaše naročnine potekle. V primeru, da se v roku 14 dni stanje ne spremeni, pišite distributerju ali pa ustvarite zahtevek v podpornem središču.
Ko so vaše naročnine v stanju Poteklo, lahko uporabniki nemoteno uporabljajo storitve še 30 dni. Na spletni strani (v angleščini) najdete več informacij, kaj pomenijo posamezna stanja naročnin.
Uvod v Powershell za upravljanje Office 365
Office 365 omogoča več načinov upravljanja. Najpogosteje se odločimo za upravljanje z uporabo spletnega vmesnika. Ta način je primeren za manjše spremembe v imeniku Azure AD in storitvah Exchange Online, SharePoint Online in drugih. Manj primeren je za masovne...
Poletni tabor računalništva
Z veseljem predstavljam prvega v nizu prispevkov na temo letošnjega Poletnega tabora računalništva. Do pričetka letošnjega tabora je še nekaj več kot X mesecev ali točneje Y dni in letos smo s pripravami pričeli že kar zgodaj. Seveda ne brez tehtnega razloga. Avgusta...
Osvežili smo podobo našega spletnega mesta
S spletnimi tehnologijami se ukvarjamo praktično od naših začetkov. Vedno smo veliko naporov vlagali v spletna mesta naših strank, skušali razumeti njihovo zgodbo in filozofijo. Na žalost pa smo vedno nekoliko zanemarjali naš košček svetovnega spleta. Da bi to...