Potrebno je ukrepanje – preveč dodeljenih licenc

Zadnji dan prejšnjega leta smo kot skrbniki nekaterih organizacij, ki so dostop do Office 365 pridobile preko krovne EES pogodbe s podjetjem Microsoft, prejeli kopico elektronskih sporočil z zadevo “Potrebno je ukrepanje – preveč dodeljenih licenc” ali “Action Required – over-assigned licenses”.

Glede na način vzpostavitve je precej verjetno, da ste podobna sporočila prejeli vsi skrbniki v slovenskih VIZ. Potek licenc je pričakovan in nastane zato, ker je treba licence v času trajanja pogodbe enkrat letno podaljšati, na žalost pa pred 1. januarjem 2019 tega postopka ni mogoče sprožiti. Postopek bo za vse VIZ v teh dneh sprožil distributer, v nekaj dneh pa se bodo licence ponovno pravilno vzpostavile.

Svetujemo vam, da v teh dneh nekoliko bolj spremljate stanje na spletni strani https://admin.microsoft.com/AdminPortal/Home#/subscriptions (prijavite se s skrbniškim računom), kjer boste najverjetneje opazili, da so vaše naročnine potekle. V primeru, da se v roku 14 dni stanje ne spremeni, pišite distributerju ali pa ustvarite zahtevek v podpornem središču.

Primer stanja naročnin v skrbniškem središču

Ko so vaše naročnine v stanju Poteklo, lahko uporabniki nemoteno uporabljajo storitve še 30 dni. Na spletni strani (v angleščini) najdete več informacij, kaj pomenijo posamezna stanja naročnin.