Splošni cenik storitev
Vse objavljene cene so brez DDV.
Rutinsko delo
Urejanje in priprava seznamov za uvoz uporabnikov v različne informacijske sisteme, vzdrževanje uporabnikov v informacijskih sistemih in podobna opravila, montaža IKT opreme in povezovanje v omrežje, manj zahtevna servisno-strojna dela.
h
34,00
Strokovno delo
Vzdrževalna dela, reševanje preprostih in srednje zahtevnih problemov, enostavno programiranje, enostavna do srednje zahtevna dela na nivoju delovnih postaj in omrežij, enostavna opravila na nivoju strežnikov in podobno.
h
45,00
Zahtevno strokovno delo
Vodenje manj zahtevnih projektov, srednje zahtevno delo na nivoju strežnikov, zahtevno delo na nivoju omrežja in delovnih postaj, samostojno reševanje zahtevnih problemov.
h
72,00
Zelo zahtevno strokovno delo
Vodenje in koordinacija zahtevnih projektov, sistemska analiza in načrtovanje, zahtevno programiranje, konceptualno oblikovanje in izdelava zahtevnih strokovnih gradiv, reševanje najzahtevnejših problemov na nivoju delovnih postaj, omrežja ali strežnikov.
h
109,00
Svetovanje
Svetovalna ura za svetovanje poslovnim partnerjem o uvajanju različnih IKT rešitev, s katerimi nimamo sklenjene pogodbe z vključenim svetovanjem.
h
59,00
Izobraževanje
Izobraževalna šolska ura enega strokovnjaka ne glede na vrsto izobraževanja. Vsak dodatni strokovnjak, ki izvaja izobraževanje ali asistira, znesku doda 60 %. Minimalni obseg je 3 ure in vključuje pripravo vsebin.
h
79,00
Obisk partnerja
Pavšal za obisk poslovnega partnerja ne glede na oddaljenost znotraj meja Republike Slovenije. Velja za poslovne partnerje z dogovorjenim pogodbenim sodelovanjem.
kos
36,00
Potni stroški
Potne stroške obračunamo od sedeža Šole prihodnosti Maribor do lokacije poslovnega partnerja.
km
0,38
Obdelava licenčne pogodbe
Vzpostavitev ali sprememba Microsoft licenčne pogodbe, ter sprememba količin licenc več kot enkrat mesečno (po ponudbi CSP) ali izven obletnice (vse ostale licenčne pogodbe).
kos
8,00
Stroški 1. opomina
Administrativni stroški izdaje prvega opomina
kos
2,90
Stroški 2. opomina
Administrativni stroški izdaje drugega opomina
kos
5,90
Stroški 3. opomina
Administrativni stroški izdaje tretjega opomina
kos
15,90
Izdaja papirnatega računa
Administrativni stroški izdaje računa v papirnati obliki
kos
2,50
Selitev podatkov
Selitev e-pošte in dokumentov v storitve Microsoft 365
h
21,90
Optimizacija procesov
Identifikacija in optimizacija poslovnih procesov z uporabo storitev Microsoft 365
h
39,00
Tehnična podpora
Splošna tehnična podpora za storitve Microsoft 365 za partnerje brez sklenjene pogodbe.
zahtevek
59,30
Zahtevna tehnična podpora
Zahtevna tehnična podpora za storitve Microsoft 365 za partnerje brez sklenjene pogodbe v primerih, ko odprava napake zahteva vključitev posebne partnerske tehnične podpore podjetja Microsoft v trajanju do treh ur.
zahtevek
148,10
Kjer se storitev obračuna v času, obračunamo prvo uro, vse naslednje pa v intervalu 15 minut.
Pri storitvah, ki zahtevajo takojšnjo izvedbo (isti ali naslednji delovni dan) ali ob sobotah, zaračunamo dodatek v višini 50 %. Pri storitvah, ki zahtevajo izvedbo ob nedeljah ali praznikih, zaračunamo dodatek v višini 75 %.