Živimo v obdobju neverjetnih izzivov. Sredi marca se je naše prepričanje o vsakdanjem obrnilo povsem na glavo. Praktično v nekaj dneh smo ustavili javno življenje. Na ulicah bežimo drug mimo drugega in skušamo nekako preživeti z novo sedanjostjo. Nekatere izjemno pomembne družbene skupine so v trenutku prevzele ogromno breme spopada z virusom, drugi pa skušamo v tem zahtevnem obdobju zagotoviti kar najbolj učinkovite pogoje za delo, da bomo lahko po koncu krize kar najhitreje spet uspešni.
Že nekaj let vzdržujemo in podpiramo uporabo storitve Oblak 365 v Sloveniji. Vsak mesec se je v sistem priključilo nekaj novih šol, vendar pa takšnega navala v drugi polovici marca res nismo pričakovali. V obdobju od konca februarja do danes beležimo kar 513 % rast števila zahtevkov v podpornem središču. Po začetnem šoku smo pripravili interna orodja za hitrejšo pomoč, s čimer smo lahko večini zagotovili odzivni čas v nekaj urah po oddaji zahtevka.
Pred nekaj urami smo skrbnikom na šolah, ki uporabljajo Oblak 365, omogočili nekatera nova skrbniška opravila, ki jim doslej niso bila na voljo. Navodila za nove možnosti so v pripravi in bodo objavljena na spletnem mestu za skrbnike. Verjamemo, da bodo nove vsebine pomagale pri najpogostejših težavah in da bomo vsi skupaj lahko našim učencem, dijakom in študentom omogočili še lažje delo s sodobnimi tehnologijami.
Številke, s katerimi se srečujemo v teh časih so res izjemne. Omrežni promet v stičišču omrežij SIX se je v tem času podvojil na rekordnih 131,45 Gbit na sekundo. Več o tem preberite na spletni strani Arnesa. Tudi univerze so bile postavljene pred velik izziv, ki pa so ga na Univerzi v Mariboru, s katero smo sodelovali pred leti sodelovali pri uvajanju storitev Office 365, pričakali pripravljeni. Samo v drugi polovici marca so v Microsoft Teams okolju izvedli v okviru dobrih 3100 ekip izvedli kar 11.446 online srečanj. Več o tem in še nekaj drugih števil najdete na spletni strani RCUM.
Za konec lahko le voščimo, da ostanite zdravi in se vidimo. V Microsoft Teams.