Storitev Oblak 365 smo v slovensko izobraževalno okolje predstavili leta 2014 in do letošnje pomladi beležili zmerno rast števila uporabnikov. Trenutne okoliščine so v nekaj mesecih izjemno povečale število uporabnikov in obremenjenost tehnične podpore. V decembru smo zato izvajanje tehnične podpore v okviru zavoda Arnes reorganizirali in za novo leto napovedujemo pomembno novost.
Od 1. januarja 2021 prvi nivo brezplačne tehnične podpore zagotavlja Arnes HD preko klicnega centra na telefonski številki 01 479 88 00 ali e-pošte na naslovu helpdesk@arnes.si v okviru njihovega delovnega časa.
Tehnična podpora preko naše klicne številke ali naslova helpdesk@sola-prihodnosti.si s 1. januarjem 2021 postaja plačljiva storitev, o čemer boste obveščeni s sporočilom ob klicu ali v našem odgovoru v primeru zahtevka preko elektronske pošte.
Za vse organizacije, ki potrebujete tehnično in vsebinsko podporo za Oblak 365 in povezane storitve Microsoft 365, smo oblikovali privlačno ponudbo vzdrževanja, ki vključuje tudi sprejem zahtevkov za tehnično podporo preko e-pošte ali telefona.