Če berete to, ste najbrž postavljeni pred izziv vzpostavitve Office 365 na vaši organizaciji. Office 365 ponuja številne priložnosti uporabe najrazličnejših storitev in omogoča precej svobode pri izbiri načina vključitve v vaše obstoječe informacijsko okolje.
Namen tega prispevka je predstaviti najpomembnejše vidike vzpostavitve Office 365 za različne organizacije in pregledati najpogostejše možnosti tehnične vzpostavitve vključno s tisto, ki je posebej namenjena slovenskih izobraževalnim organizacijam.
Uvedba Office 365 v šestih korakih
Office 365 se uvaja podobno, kot druge informacijske storitve. Celoten postopek sestavlja 6 korakov.
Načrtovanje
Kvalitetno načrtovanje je pomembno, da se izognemo nepredvidenim zapletom kasneje v procesu.
Pridobitev
Office 365 je upravičenim organizacijam na voljo za samostojno pridobitev, lahko pa se vključi tudi preko različnih licenčnih pogodb.
Vzpostavitev
Pri sami vzpostavitvi ustvarimo Office 365 naročnino in jo pripravimo za uporabo v organizaciji.
Integracija
Povezovanje Office 365 in vaših uporabnikov je jedro integracije. Načinov je več, treba je izbrati najbolj primernega.iji.
Prevzem
Pri prevzemu se vzpostavi ustrezne postopke podpore končnih uporabnikov, dodeli se tudi testne dostope uporabnikom.
Uvajanje
Zadnja točka procesa je uvajanje storitev pri uporabnikih.
Načini tehnične integracije
Predstavljamo 4 najpogostejše načine integracije Office 365 v organizacijah.
Enostavna vzpostavitev ali uvoz uporabnikov
Uvoz uporabnikov ali njih ročno dodajanje v Office 365 je primerno predvsem za manjše organizacije. Uporabnik za dostop do storitev uporablja ločeno uporabniško ime in geslo, ki si ga lahko spremeni neposredno v Office 365. Na voljo je tudi možnost samostojne ponastavitve gesel.
Prednosti za šolo
- Hitra in enostavna izvedba
- Ni zahtev po dodatni strojni opremi
- Ni vzdrževanja
Prednosti za uporabnike
- Uporabniki si lahko geslo sami spremenijo v Office 365
Slabosti za šolo
- Ročno dodajanje, urejanje in odstranjevanje uporabnikov
- Dodatno upravljanje z licencami za uporabnike
Slabosti za uporabnike
- Dodatno geslo za storitve Office 365 ob vseh drugih storitvah
Sinhronizacija uporabnikov
Sinhronizacija uporabnikov je primerna za organizacije, ki imajo v svojem informacijskem okolju vzpostavljen Aktivni imenik in v njem uporabnike, ki bodo dostopali do Office 365. Zgoščena vrednost gesla se sinhronizira iz Aktivnega imenika v Office 365, v nekaterih primerih lahko tudi v obratni smeri.
Prednosti za šolo
- Enotna digitalna identiteta in enotna prijava na računalnikih v domeni
- Možnost avtomatizacije dodeljevanja licenc
- Vse spremembe uporabnikov se urejajo na enem mestu v Aktivnem imeniku
Prednosti za uporabnike
- Enak dostop, kot na drugih storitvah, povezanih z Aktivnim imenikom
Slabosti za šolo
- Nekaj vzdrževanja sicer precej robustne storitve
- Zahteva se vzpostavljen Aktivni imenik
Slabosti za uporabnike
- Prijava v Office 365 ni vezana na domensko prijavo
Enotna prijava
Kadar ima organizacija vzpostavljen Aktivni imenik in uporablja domensko prijavo na računalnike, je smiselna uvedba enotne prijave. Prijavljeni uporabniki na računalnikih, vključenih v domeno, so samodejno prijavljeni tudi v Office 365.
Prednosti za šolo
- Enotna digitalna identiteta
- Možnost avtomatizacije dodeljevanja licenc
- Vse spremembe uporabnikov se urejajo na enem mestu v Aktivnem imeniku
Prednosti za uporabnike
- Na računalnikih v domeni samodejna prijava v storitve Office 365
- Enak dostop, kot na drugih storitvah, povezanih z Aktivnim imenikom
Slabosti za šolo
- Nekoliko bolj kompleksna arhitektura celotne rešitve
- Zahteva se vzpostavljen Aktivni imenik in dodatni strežniki
- Potrebno je vzdrževanje prijavne storitve
Slabosti za uporabnike
- Ni slabosti.
Oblak 365
Oblak 365 je rešitev, ki smo jo razvili za Arnes in povezuje Office 365 z ArnesAAI. Rešitev je namenjena organizacijam, ki so pridružene v ArnesAAI in želijo avtomatizirano licenciranje uporabnikov in prijavo v Office 365 preko ArnesAAI prijavnega okna.
Prednosti za šolo
- Enotna digitalna identiteta in enotna prijava
- Samodejno dodajanje in odstranjevanje licenc
Prednosti za uporabnike
- Samopostrežen dostop do Office 365
- Enak dostop, kot na drugih storitvah, povezanih z ArnesAAI
Slabosti za šolo
- Dodatno delo z uporabniki
- Ni povezave z domensko prijavo
Slabosti za uporabnike
- Nekoliko drugačna uporaba programskih odjemalcev (npr. programa Outlook), kot so je vajeni.
Potrebujete več informacij in pomoč pri izbiri?
Z veseljem vam lahko svetujemo in pomagamo.